lauantai 7. joulukuuta 2013

Omituisia unia

Mä oon viime öinä nähnyt todella omituisia unia. Ekassa unessa mua jahtas marssiva velho joukko. Uni päätty siihen, kun mätkittiin klonkun kanssa toisiamme turpaan. Seuraavana yönä hyppäsin hevosellani 160cm korkean esteen. Tosin lensin pari metriä ylemmäs, kun hevonen ja tipuin esteen jälkeen oikealle puolelle. Uni oli jotenkin "kuvattu" ylhäältä päin. Ihan kun olisin ollut kärpäsenä katossa.. Siitä seuraavana yönä mun vanha ala-aste ryöstettiin ja sinne tuli pommi ihmisiä. Unessa siinä pihassa oli junarata ja junat ajo kolarin. Ja viime yönä tein laskuvarjohypyn amazonin viidakossa. Lopuks oli tarkotus pudota järveen mutta mä rysähdin johkin pöpelikköön. En tiiä haluunko mennä nukkumaan jos nää unet jatkuu tämmösinä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti