sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Voittajan on helppo hymyillä

Tänään ollut taas ihan loistava päivä. Ainakin harrastuksen osalta. Polle toimi taas ihan niin kun pitääkin. 80cm 2 sija ja 90-100cm voitto. Ens kautta innolla odottaen niin pääsis tuota metriä hyppäämään. Treeniähän se vaatii.


Ja nyt herään taas jostain ihme fantasia maailmastani todellisuuteen. Herätyskello soi huomenna 04.00 jotta kerkiää töihin. Onko kivaa? No ei ole. Työnteko vituttaa edelleen. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Oon hakenut vaikka kuinka moneen paikkaan mutta osasta ei vastata yhtään mitään. Lopuista tuleekin vastauksena " Valitettavasti valinta ei kohdistunut juuri sinuun" Kiitti hei, tämän mä halusinkin tietää..

Mun tekis mieli kirjotella useammin tänne bloggeriin/ blogiin. Sitten, kun oon saanu ton kirjotus sivu homman auki niin tulee aivokuolema. Ei mitään ideaa mitä kirjottaa. Ei kuitenkaan viitti ja en usko, että ketään kiinnostaa nää "mä söin äsken" tekstit. Kun ei ne kiinnosta minuakaan. Jotain muuta taitaa kiinnostaa, kun facesta noita löytyy vähän väliä. Syömisestä puheenollen. Oli ihan pakko tehä joulutorttuja yks päivä. Ne oli kyllä niiin hyviä. Taidan tehdä vielä lisää ja paljon.

Se siitä valittamisesta. Nyt on taas jotain mitä odottaa ja innolla odotankin kyseistä asiaa. Sillä *****************. Enpäs kerrokkaan. Sen näkee sitten parin viikon päästä miten käy. Tästä sitten tuonnempana lisää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti