lauantai 16. marraskuuta 2013

Kesää odotellessa..

Taitaa olla jo aika luovuttaa tältä vuodelta. Nimittäin prätkä on nyt laitettu talvisäilöön. Tai no pientä pesua ja puunausta se vielä vaatii. Pesin sen kyllä tänään mutta lopputulos on varmaan mahtava. Pimeessä ei oikein nää, että jääkö kuraa vai ei. Tästä talvesta tulee niiiin pitkä. Kesää odotellessa...




Tänään tuli taas semmonen mitä vittua fiilis. Olin tallille lähössä ja puin siinä ratsastushousuja päälle. Laitoin nepparia kiinni ja mulla jäi samalla hiukset sinne housujen sisäpuolelle. Ei en jäänyt mihkään jumiin. Ihan pelästyin, että mun hiukset on oikeesti niin pitkät, että menee jo housujen väliin. Tiedän kyllä, että mulla on pitkät hiukset. Mutta jotenkin en tiedosta sitä, että kuinka pitkät ne oikeasti on. Ihmiset kehuu, kun mulla on niin pitkät ja paksut hiukset. Jotenkin oon vaan et "joo mä tiiän". Sen enemppää todellisuutta miettien. Eipä oo ensimmäinen kerta, kun oon havahtunu hiuksieni pituuteen.

                                           Pellavapää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti