torstai 4. huhtikuuta 2013

"Et sä töitä saa"

Vietin eilen mun viimeistä lomapäivääni. Kävin sitten sen kunniaks viel kaupungilla pyörähtämässä. Pyörähdin taas kirpparilla vaikka siitä ei pitkä aika oo, kun viimeks kävin. Selailin siinä dvd levyjä jos olis löytyny jotain kotiin vietävää. Siihen mun viereeni tuli n. 50v mies. Sano että "onpas siinä kaikenlaista". En sen enemppää kiinnittäny siihen huomioo, kunnes hokasin että sehän puhuu mulle. Tarkotti mun hiuksiani, kun niissä oli kuiturastoja kiinni. Hymähdin siihen jotain. Hirveesti se mies tuijotti siinä ja hetken päästä kysy että "olenko suomalainen?" Vastasin vaan että juu. Taas se tuijotti siinä jonkun aikaa ja tokas "et sä töitä saa". Sanoin sille että "anteeks mitä??" totes siihen uudestaan "Että et sä kyllä töitä tuu saamaan". Sitten se mies vaan lähti siitä pois. Ois tehny mieli sanoa muutama valittu sana mutta päätin pitää suuni kiinni. Parempi niin. Ihmettelen vaan, että miten jollain voi olla pokkaa sanoa tommosta aivan tuntemattomalle ihmiselle. Tässä tuli taas huomattua kuinka suvaitsevainen maa tämä suomi on. Tiedoksi niille lopuillekkin epäileville yksilöille: Kyllä, olen töissä! 

Kaveri laitto illalla viestiä että lähenkö juomaan? jotenkin oli laiska fiilis ja totesin, että en lähe. Se sai kuitenkin mut ylipuhuttua ja lähettiin sit baarissa käymään. Muutaman join ja samalla katteltiin, kun strippari heilu pariin otteeseen lavalla. Melko kämänen show mutta tulipahan nähtyä.

2 kommenttia:

  1. Voi kyllä noita ihmisyyden helmiä popahtelee millon mistäkin.. Mulla ei olis kyllä pitänyt pokka yhtä hyvin kuin sulla, oisin varmaan vetänyt turpaan. :'D Kyllä se kuitenkin on parempi aina olla välittämättä, puhukoot mitä puhuvat.

    VastaaPoista
  2. oijoijoi! taas tuli todistettua, et mä saan sut aina vaa juomaan 8D

    VastaaPoista