torstai 7. maaliskuuta 2013

Teksti vol jotain

Tietokoneella on selvästi jotain mua vastaan. Yks päivä, kun yritin konetta käynnistää niin ei käynnistyny. Näyttöön tuli sit jotain lukemaan ja käynnistys ei onnistu ilman tietokoneen alotus asetuksien palauttamista. Kirosin siinä hetken aikaa kovaan ääneen kunnes painoin entteriä. Sinne meni kaikki kuvat, musiikit sekä muut koneella olleet "tärkeät" tiedostot. Jos tästä pitää jotain positiivista hakea niin mun on pitemmän aikaa jo pitänyt tyhjentää kone. Tosin olisin ottanu kaiken oleellisen talteen ennen kuin rupeen sitä nollaamaan. Onneks mulla oli kamerassa vielä jonkin verran kuvia tallessa niin sain ainakin osan takaisin. Tästä viisastuneena otan kuvat ja musiikit ulkoselle kovalevylle talteen. Tää kannettava on ollut mulla varmaan joku 4-5v, että saa ny nähä kuinka kauan toimii vielä.

Selailin blogia ja huomasin, että en oo laittanu pitkään aikaa kuvaa itsestäni tänne. Nappasin nopeesti töitten jälkeen kuvan ja en ehkä oo ihan hehkeimmillään mutta ei se mitään.
Ostin noi piikit mitkä näkyy tossa alahuulessa jonkin aikaa sitten ja kerkesin käyttää niitä kerran, kunnes hukkasin niistä toisen. Veikkaan että se lepäilee tällä hetkellä jossain päin peltoa.. Ei muuta, kun tilaamaan vaan lisää lävistyskoruja ja niihin palloja sekä piikkejä.


Olenpas ollut hyvä kuvaaja, kun tuo liikennemerkkikin näyttää lähtevän mun päästäni. No ei voi mitään..
Nyt mä lähen ulkoilemaan tonne ihanaan auringonpaisteeseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti