torstai 3. tammikuuta 2013

V I T U T T A A ! ! !

Oon tässä pari päivää ihmetelly, että miksi mun netti ei toimi. Soitin sit soneralle ja kysyin että missä vika. Jonottelin asiakaspalvelussa ikuisuuden kuunnellen erittäin ärsyttävää pimputus musaa. Meinasin jo sulkee luurin mut vihdoinkin sieltä vastattiin. Se tyyppi siel langan toisessa päässä meinannu eka ees löytää mun tietojani niitten koneelta. Löysi sit muutaman mutkan kautta ja sano, että ei mulle oo asennettu ees mitään nettiä. Mitä helv... Mulla on ollu netti muutaman viikon käytössä mut silti sitä ei oo asennettu. Miten se on mahdollista. Miekkonen lupas selvittää asian ja soittaa mulle myöhemmin. No sit se soitti ja sano et kun sonera laajentaa että mun liittymä ei oo mahtunu sinne verkkoon. Miks niitten pitää sit ottaa uusia asiakkaita jos ei oo kerta "tilaa". Ei osannu ees sanoa kuinka kauan kestää että mulle tulee netti takas. Saattaa mennä pari viikkoo tai kuukausia. No minäpä olen tässä sit kuukausia ilman nettiä. Jäi kyllä niin paskan maku suuhun tosta puhelusta ja viitutus on maximaalinen tällä hetkellä.. Nettiä odotellessa..



4 kommenttia:

  1. Juuri se syy miksi vaihdoin kaikki palvelut pois soneralta.

    VastaaPoista
  2. Heippa,
    oletkona vastikään muuttanut uuteen osoitteeseen? Oiskohan tässä tapauksessa vanhan asukkaan nettiliittymä ollut kytkettynä tähän uuteen osoitteeseesi ja tämä vanha asukas olisi hoksannut myöhässä siirtää kaistansa omaan uuteen osoitteeseen. Se voisi nimittäin olla yksi syy minkä takia netti katkesi. Tämä on nyt vain arvailua, mitä on tapahtunut. Mahdollisuuksia on monia.
    Minkälaiseen lopputulemaan pääsitte puhelun lopussa? Sovitteko uudesta soitosta vai miten tästä jatko hoituu?

    Joskus harvoissa paikoissa laitepaikoissa (niitä soneran pömpeleitä, joista nettiyhteys jaetaan asiakkaan osoitteeseen) on ruuhkaa ja näitä pömpeleitä kyllä laajennetaan. Ikävä puoli on kyllä tuo, että joutuu hieman odottelemaan, mutta teemme parhaamme, jotta saamme sinulle liittymän toimitettua.

    VastaaPoista
  3. pari viikkoo on max aika mitä jaksan tota nettiä oottaa. Sit vaihtuu firma. Ja on kumma jos ei nettiä saada tulee keskelle kaupunkia sellaiseen asuntoon missä oon asunu jo monta vuotta. Eli ei voi syyttää edellistä asukasta...

    VastaaPoista
  4. Ymmärrän tämän aiheuttavan turhautumista ja kypsymistä tilanteeseen, usko pois. Eikä tosiaan voi syyttää edellistä asukasta kun olet jo noinkin pitkään asunut osoitteessasi. Tarkemmin en osaa sanoa ilman taustatietoja, mikä netti siellä mahdollisesti on ollut aikaisemmin sinulla käytössäsi kun yhteys katkesi odottamatta. Onko taloyhtiöllä ollut jokin oma netti, onko yhteys ollut wlanin kautta tms....hmmm...
    Voi himskatti kun en pääse auttamaan sinua tämän enempää tässä asiassa, tekisin sen niin mielelläni. Kutina on, että alueelle on yht'äkkiseltään tullut paljon laajakaistoja ja asennuksen porukka on vauhdilla laajentamassa laitepaikkoja näille kaistoille. Aikaahan se tietenkin ottaa jonnin verran. Toivon niin kovasti, sormet ja varpaat ristissä, että tämä hoituu sutjakasti!

    Sovitteko asiakaspalvelun kanssa jatkosta? Saatko tekstiviestiä asennuksesta, pyydettiinkö soittamaan takaisin myöhemmin uudelleen vai soitetaanko sinulle takaisin?

    VastaaPoista