maanantai 7. toukokuuta 2012

Lauantain meininkejä..

Meillä oli lauantaina operaatio hiusten värjäys. Värjäsin kaverin hiukset ja se värjäs mun hiukset. Laitettiin mun hiuksiin taas vaaleeta. Juurikasvuun tää väri tarttukin mut latvoihin ei pahemmin. Latvoista väri vaaleni ehkä hiukan. Ne on edelleen tommoset vaaleet kuparin väriset. Ehkäpä toi aurinko niitä sitten vielä vaalentaa.. Piti rupee tekee hyvissä ajoin tota värjäys urakkaa jotta oltais ajoissa hämeenlinnassa. Kaikki ei aina mee ihan niin, kun suunnitellaan... No nopeen hiusten kuivaamisen ja kamojen kattomisen jälkeen päästiin lähtemään. Meille oli varattuna keilarata First cornerilta. Oli kyllä kiva olla taas pitkästä aikaa porukalla keilaamassa. Sieltä mentiin sitten muutaman mutkan kautta hiukan nautiskelemaan alkomaholia. Hämeenlinnassa on kyllä kehnot baarit, kun ei iskelmä tai yli ikäset ihmiset oo mun makuuni. Tai sitten oon muutenvaan nirso maksamaan mitään kiskuri hintoja, että pääsee ees baariin sisälle. Aloteltiin ale baarissa mutta sieltä vaan katos ihmiset mystisesti. Meno oli melko kuollutta niin aateltiin vaihtaa sitten baaria. Hannissa oli joku rap iltama meneillään niin eipä sielläkään ihmeellisesti ollu porukkaa. Mentiin sinne yläkertaan sit vaan istuskelee. Mulla oli kamerakin mukana mutta enhän mä mitään kuvia saanu aikaseks ottaa : /

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti